TECHNOLOGICKÉ ZÁZEMÍ
Technologické zázemí je postaveno na řídícím serveru kontaktního centra doplněného o všechny běžné front office aplikace komerčního kontaktního centra, které umožňují integraci s IS klienta přes standardní rozhraní.
TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA: Daktela Virtuální Ústředna
Snadné vytvoření callscriptu
S Daktelou vytvoříte nový kampaňový callscript během několika minut. Nejdříve si vytvoříte položky, což jsou políčka na callscriptu, a ty pak myší přetáhnete na správné místo v callscriptu. Nakonec můžete callscript zkontrolovat v náhledu.
Hromadné stažení nahrávek
Daktela umožňuje hromadné stahování nahrávek z kampaní na základě vámi definovaných filtrů. Nahrávky lze stáhnout hromadně přes webové rozhraní nebo je k dispozici přistup přes FTPS.
Prediktivní vytáčení
Daktela umožňuje automatické předvytáčení hovorů a následné spojení na přihlášené operátory, čímž výrazně zvyšuje efektivitu práce operátorů. Prediktivní dialer automaticky přizpůsobuje rychlost vytáčení dle celé řady parametrů, které se dají nastavit.
Historie změn – snapshoty
Daktela zaznamenává všechny akce nad záznamy v kampani a tím je k dispozici kompletní historie tzv. snapshotů. Snadno se dozvíte, kdo záznam naimportoval, kdo a kdy ho navolal, nebo kdy byly změněny nějaké údaje. Součástí výpisů snapshotů jsou i nahrávky.
Importy a exporty kampaňových dat
Importy a exporty dat do kampaní lze provádět ve formátu XLS, CSV nebo přes API. Exportovat je možné celé callscripty nebo jen některá políčka na základě celé řady filtrů, které si nastavíte. Poradíme se i s duplicitami při importu.
Nahrávání hovorů a příposlechy
Daktela nabízí nahrávání kampaňových hovorů včetně online příposlechu probíhajících hovorů přes webové rozhraní. Nahrávky lze vyhledávat a přehrávat přímo ve webovém rozhraní. Umožňujeme i hromadné stahování nahrávek.